First day - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Evelien Dongen - WaarBenJij.nu First day - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Evelien Dongen - WaarBenJij.nu

First day

Blijf op de hoogte en volg Evelien

24 Augustus 2014 | Spanje, Guía de Isora

Vijf over acht, precies volgens het tijdsschema vertrok ons vliegtuig, opweg naar een nieuw avontuur, een vijf maanden durende stage in tenerife. Na het afscheid nemen van mijn ouders, schoonmoeder en mijn lieve vriend Ron was het voor ons tijd om het vliegtuig in te gaan.
De vlucht verliep soepel, ondanks dat het vijf hele lange uren waren.
Om twaalf uur, lokale tijd waren we dan eindelijk in Tenerife. 'Happy new day!'
Een taxibusje waar we met zessen en zo'n veertien koffers in gestapeld werden, bracht ons naar het resort. Met een tussenstop bij de supermarkt om hier nog wat drinken te kopen.

Eenmaal bij het resort zat het helaas niet allemaal mee. Ze hadden nog niet op onze komst gerekend, dus moest er nog het een en ander geregeld worden. Ze hebben het allemaal goed opgelost en uiteindelijk hadden we om twee uur drie kamers tot onze beschikking. Dit wel voor slecht drie nachten, want vanaf maandag krijgen we wat anders, met zessen. We hebben een kijkje genomen op ons resort, of nouja kijkje, we zijn hier wel een uur zoet mee geweest. Het is echt ontzettend mooi en vooral heel erg groot. Tien zwembaden, veertien restaurants, een golf en tennis park en zelfs een lift naar het strand en dat zijn slechts enkele woorden die het resort omschrijven. In het echt is het allemaal nog mooier.
We hebben gebruik gemaakt van het zwembad en wat genoten van het zonnige weer. In de avond zijn we naar Playa De Las Américas gegaan waar we lekker hebben gegeten.

Dit was dan de eerste dag van mijn periode in Tenerife. Omdat ik heel erg van het dagen aftellen ben, weet ik precies hoelang ik ik Tenerife ben.
Vanaf nu gaat het echt beginnen. Honderdvierendertig dagen knallen!

  • 24 Augustus 2014 - 11:50

    Marion:

    Je 1e reisverslag is nu een feit. Mooi omschreven. Ja er komt even heel wat op je af zo.
    Maar zoals je schrijft het is even wennen , logisch. Maar jij maakt dat daar wel.Ik ken je je.
    Je maakt me wel nieuwsgierig naar het resort. Maar zo door je reisverslagen maken we het ook een beetje mee. En in okt gaan we het zowiezo zien.
    Maar zoals je schrijft nu gaat het beginnen . Het knallen kan beginnen, het aftellen kan beginnen.
    Zet hem op Kanjer !!

  • 24 Augustus 2014 - 12:05

    Linie:

    Lieve Evelien
    Leuk om zo je verslagen nog te zien.
    Het zijn lange 5 maanden denk je nu meid
    Maar straks zal je zeggen het was een kleinigheid
    Jij gaat er vast een feest van maken.
    En iedereen daar met jou vrolijke lach raken!
    Je zal je schatje even moeten missen.
    Maar daarna kan je je zeker niet meer vergissen
    Dat hij de ware liefde is voor jou
    Jij hebt het warm daar en hij lijd hier kou :D
    Veel plezier maar vooral veel fun
    dat is wat ik jou zeker gun!
    Je bent nu voor ons heel ver
    Maar wie weet tot in November!

    Liefs Linie

  • 24 Augustus 2014 - 13:29

    Linda:

    Yeah you did it, the first one. Im gonna follow you, ofcourse. Love lin

  • 24 Augustus 2014 - 22:54

    Désirée:

    Hoi Evelien, wat leuk zo'n verslag. Ik zal mijn best doen om jou te volgen. Veel werkplezier en geniet van elke uitdaging. De maanden zullen zo snel omvliegen. Je ouders en natuurlijk jou lieve vriend zal wel een bezoekje komen brengen. En dan zal het spoedig voorbij zijn. Eerste Sinterklaas in een Spaanse land. Eerste Kerst op een zonnig eiland. Eerste Nieuwjaar zonder sneeuw. Geniet er maar lekker van. Ik hoor wel waar je precies zal vertoeven. Veel plezier. Liefs Dees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Guía de Isora

Evelien

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 5262

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

Stage in Tenerife

Landen bezocht: