Tweede werkweek - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Evelien Dongen - WaarBenJij.nu Tweede werkweek - Reisverslag uit Guía de Isora, Spanje van Evelien Dongen - WaarBenJij.nu

Tweede werkweek

Blijf op de hoogte en volg Evelien

13 September 2014 | Spanje, Guía de Isora

Hola! Vandaag de dag weet ik weer dat ik in Spanje ben en dat ik genoegen moet nemen met de Spaanse mentaliteit; alles op het gemakkie. Donderdag zouden ze dan eindelijk onze wifi komen installeren, maar ook dat is er weer niet van gekomen, dus ik zit waarschijnlijk nog een week zonder internet.

Begin van deze week, op maandag, heb ik een oriëntatie dag gehad. Op deze dag hebben we de nodige informatie gehad over Abama en de hotel keten Ritz Charlton. Nu zijn we volledig op de hoogte en kan de tweede werkweek van start.
Deze week ging wat gemakkelijker van start. Ik weet wat ik moet doen, wat ze van me verwachten en ik had iets heerlijks om naar uit te kijken. De ontmoeting met Jolanda (mijn schoonmoeder) & oma (de oma van Ron). Woensdag was het dan eindelijk zover en inderdaad, het is best raar dat ik het woord 'eindelijk' gebruik, na slechts twee weken hier te zitten. Maar ik was er enorm aan toe, vertrouwde praat doet het altijd goed.
Ik ben met de bus van mijn woonplaats San Juan, naar de toeristen plaats Adeje gegaan. Waar ik rond de klok van zes arriveerde. De ontmoeting met Jolanda en later ook met oma was geweldig. We hebben meteen goed bij gekletst en zijn daarna lekker samen gaan eten.
Zo volgde er twee hele fijne dagen samen, grotendeels bestaande uit zonnen, relaxen, lekker eten en vooral veel kletsen.
Helaas zijn deze dagen voorbij gevlogen en was het vrijdag dan weer tijd om te gaan werken. Een gelukje, zondag na het werk en maandag overdag ga ik ze weer zien. Aanstaande maandag komt ook mijn vriendin Denise met haar moeder richting Tenerife. Daar doe ik het voor!
Het toeleven naar fijne en leuke momenten maakt het werk deels verdraagzaam. Helaas gaan dagen niet zo snel als ik vooraf gehoopt had, op de vrije dagen na dan. En nog een geluk, over 35 dagen is Ron hier al!

  • 13 September 2014 - 11:05

    Marion:

    Ja ja je 2e werkweek zit er op das een feit. Maar ik lees meer over je vrije dagen , dan over wat je werk in houdt, wat je zo doet op een dag.
    Nu weten wij dat wel, maar andere die je meevolgen niet. Komt vast nog wel toch?
    En je had het echt ff nodig om vertrouwde mensen om je heen te hebben, die steunen je op momenten dat het voor jou even te veel is. Die echtte knuffel ipv kop meid je kunt via een app of telefoon gesprek.
    Dus geniet van je momenten met de mensen die komen.
    Alle het begin is moeilijk. Jij moet aan hun wennen, aan de Spaanse mentaliteit, en hun moeten jou ook leren kennen, en aan jou wennen.
    Love you dochterS xx

  • 22 September 2014 - 16:41

    Desiree :

    Hè Evelien, wat gaat het hard je 4de week is al gestart! Voor je het weet is Ron geweest. In Spanje geldt ook Have a Break have à KitKat of SiSi. Door de temperatuur gaat alles relax Swa. Wat vandaag niet kan doen we morgen wel. Niet stressen maar relaxen.
    Wat leuk dat je schoonmoeder en oma langs zijn geweest. Hoe was het met je vriendin en haar moeder. Ook leuke dagen samen gehad.
    Nieuws Restaurant-Terras en Bar de Molen gaat a.s. Woensdag 1Oktober open.
    See you soon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Guía de Isora

Evelien

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 5276

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 04 Januari 2015

Stage in Tenerife

Landen bezocht: